יהודה גליק יקבל מהמדינה חצי מליון ש"ח

    ארי וידר No Comments on יהודה גליק יקבל מהמדינה חצי מליון ש"ח
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל הימין יהודה גליק שניצל ממוות לפני מספר חודשים בעת שמחבל ערבי ירה לעברו ופצע אותו קשה, רושם ניצחון על המדינה.

    אתמול פסק בית המשפט בירושלים כי המדינה תשלם לגליק פיצויים בסך כחצי מיליון שקלים לאחר שלא אפשרה לו לעלות להר הבית בין השנים 2011 ל-2013.

    המשטרה לא אפשרה אז ליהודה גליק לעלות להר הבית בטענות שונות ובהם בשל צילומים בהם הוא נראה אומר את תפילת עלינו לשבח בהר וכן בשל הסכנה להפרת הסדר הציבורי אם אכן יעלה להר.

    שופטת בית משפט השלום מתחה ביקורת נוקבת על המשטרה וקבעה כי האיסור לעלות להר הינה "שימוש לרעה בכוח, תוך ניצול השררה והסמכויות על גבו של האזרח הפשוט. ההחלטה הינה ערעור תחת יסודותיה של הדמוקרטיה, ומהווה פתח לשלטון הכוח המכניע את האזרח באמצעים פסולים של עריצות על כל גווניה האפשריים. נראה כין אין צורך להכביר במלים עד כמה החלטות אלה גורמות עוגמת נפש, במיוחד לאדם אשר הר הבית הוא מרכז חייו, ובמיוחד לאדם מאמין".

    "בין השארת המצב על כנו כאשר העולים להר הבית נתונים להחלטות שרירותיות בפוטנציה של מפקד משטרה במקום, לבין הערכות נכונה לקביעת נהלים – נראה לעניות דעתי כי העדרם של הנהלים מהווה סיכון גדול פי כמה לאורך זמן, מאשר כתיבת נהלים תוך נקיטה באמצעי זהירות ראויים", הוסיפה השופטת וקבעה כי "לא פעם ממהרת המדינה להגן על עובדיה, במיוחד אלה הבכירים, גם אם סרחו, והיא אינה פועלת למצות איתם את הדין, במדיניות זו יש משום עידוד עקיף להתנהלות פסולה".

    בתגובה כתב יהודה גליק "שוב כל כך מרגש להרגיש את האהבה והתמיכה של כל הציבור תודה לכל המברכים ולכל המחבקים. התודות לקדוש ברוך הוא על הצדק שיצא לאור תודות לשליחיו הנאמנים – עורך הדין שלי אביעד ויסולי על מסירות בלי קץ. תודה לכתב ערוץ 10 רועי שרון ששימש צינור מרכזי באינסוף כתבות לחשיפת העוולות של המשטרה כלפי היהודים בהר הבית. ותודה ענקית לכל הפעילים למען הר הבית ולכל היהודים המתמידים בעלייה להר הבית שבלעדיכם כבר מזמן הייתי מתייאש".



    0 תגובות